14/9

chacha söta läsare! Igårkväll gick jag faktiskt ut en stund, sen gick jag till Farsta och köpte morätter och dipp. Mitt nya godis! Grymt gott, jag lovar. Fast morötterna var lite hårda, så jag doppade gurka ist i dippen. Aja, idag började jag åtta, hade spanska första timmen och det gick väl ASbra. hehe sen hade vi lite andra tråkiga lektioner och fick veta resultaten på So provet, men mitt resultat stannar utanför bloggen. Nyfikna? I know. Men vi slutade iaf tjugo över två och då hade jag sällskap med rebecca en bit, och vi gick och tittade på ett solarium ställe, såg verkligen fräscht ut så vi ska dra dit någon dag! Tydligen så solar två kändisbloggare i sådana. Så hoppas de är superbra. Aja, när jag kom hem gick jag ut och på en promenad, gick/joggade faktiskt så just nu är jag väldigt pigg. Tycker att bloggen börjar bli lite tråkig, eller vad tycker ni? Säg till om ni vill att jag ska skriva lite annat än min vardag. Men jag försöker skriva när jag har tid, men jag kan ju börja göra minst 2 inlägg varje dag eftersom jag har blivit ganska slarvig. Jag ska börja ta lite mer bilder också, men eftersom min usb-kabel inte funkar längre så vet jag inte riktigt hur jag ska kunna lägga in bilder. Men jag har ju alltid vänner som kan ta bilder och då kan jag lägga upp de senare på bloggen. Designen måste bli snyggare också, för då tycker jag att det blir roligare att skriva. Men nu ska jag äta lite middag. Vi Hörs senare! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!