20/9

hej på er, sötnosar! Hade verkligen svårt att sova inatt, grannen hade fest igen -.- så de satt på musik runt ett tiden och jag ba faaaaaaaaan! + så började typ några bråka, för de skrek som fan.. men aja, jag vaknade kvart över nio idag för att min syster var uppe och gick ut. Hehe, men ja idag skulle jag åka till Farsta med Winta, men har inte börjat fixat mig än. Seg jag är. Men aja, ska göra det strax! Senare ska jag maybe träffa John, eller ja vi har bestämt att vi ska göra det. Så kommer nog vara med honom ett tag också. Men nu ska jag börja fixa mig, skriver mer ikväll. Kisses /E

Bilder från festen:

Beccie och Cassie!


Elin, jag och Miranda!


jag, Miranda och Aida.


Beccie, jag, Fatima, Elin, Cassie, Miranda.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!