22/9

sha sötisar! idag började jag kvart i nio, så fick lite sovmorgon iaf! första timmen hade vi spanska, och det gick väl bra. Jag och elin satt och gjorde något spel, haha fast det var väldigt enkelt. Orkar inte berätta om varje lektion, men så här såg min dag ut. Språk, No, Lunch, Idrott, Slöjd, No (igen). På idrotten var det orientering, och min lärare david gav mig lite beröm eftersom jag har sprungit slingan varje lektion som vi har haft det. Alltså jag har varit med alla gånger. Yeah. På slöjden gjorde jag iaf brickan, eller hann inte göra så mycket eftersom jag fastnade ett tag.. hehe, men erik störde mig (; nej, ska inte lägga skulden på honom! Men idag var iaf No ganska roligt, vi skulle kolla på olika saker i förstoringsglas och teleskop (stavning?). Självklart gick jag runt till alla, lilla jag var nyfiken. Erik drog av ett hårstrå från mig, åh fan.. pinsamt att vissa vill se en titt närmare på mitt hår. Men det är ju ganska fint? (: Vi slutade tjugo i fyra, och sen hade jag sällskap hem med Christian och Dennis. Pratade om ****, yes lite secrets som jag tyvärr inte kan skriva i bloggen. (; Ikväll ska jag försöka plugga lite, om jag är duktig. Åh, har prov i matte imorgon. Suck! Ni får ha det så bra, så skriver jag mer sen. Vet att bilderna jag tog om tävlingen inte blev jättesnygga, men liksom det får duga. Pyss på stjärten ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!