23/9

hej sötnosar. Förlåt att jag inte hinner blogga så jättemycket längre, men som sagt så lever jag inte på bloggen! Puh, tur det hur kul skulle det annars vara om bloggen var ens liv? not good.. men iaf så har skoldagen varit ganska bra, går framåt eftersom jag har blivit lite duktigare, på nästan allting? Något måste ju ha hänt under sommarlovet, för såhär har det aldrig varit. Jag förstår allting, yeah. Hehe vi hade iaf elevsamling och den höll på i ungefär en timme och det var flera elever som sjöng. de flesta var ganska duktiga. Några från min klass sjöng också, sötisar! Men efter det hade vi läsning, fast efter en kvart gick brandalarmet så det blev inte mycket lektion alls, vilket som var jätteskönt. Fast vi stod ute en stund ju och då frös jag som fan. Åh, har ju inte direkt höst kläder på mig.. måste börja använda det! slutade tio över två, och hade sällskap med Christian och Nikola hem. jag tror inte att jag skriver mer ikväll, bara om jag har lust? Eller jo, om jag tänker efter så tänker jag visst skriva mer. Hörs sen (;


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!