27/9

hej på er. Sovit gott? det har iaf jag gjort, fast vaknade med värsta huvudvärken och när jag var uppe och gick yrade jag omkring. Men nu är det iaf bra så jag ska börja fixa mig lite! Ska träffa Marie idag och vi får se vad vi hittar på att göra. Jag ska ju färga håret idag också, men jag ska vänta på min syster tills hon kommer hem eftersom hon är jätteduktig på sånt där med hår.. Men tror nog att det blir ikväll! jag skriver mer ikväll, och ska försöka fixa lite bilder från marie, hihi hon har tydligen ASmånga bilder på oss har hon sagt :$ Men ska fixa mig nu så hörs vi mer senare! Pussar /E


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!