28/9

tyvärr så hann jag inte skriva igår kväll! Men jag var ju i Farsta med marie ett tag, sen åkte hon hem med bussen men jag gick till min syster som bor där i Farsta. Kollade läget liksom i hennes lägenhet, riktigt fint! Sen fick vi skjuts hem av hennes vän, och då åt vi. Senare färgade hon mitt hår. Enligt mig själv blev det skitsnyggt! Fan i love it (: Mami sa att vi ska försöka färga till denna färg eftersom färgen var grymt fin (ska färga igen om någon månad) Så emma kommer förbli brunett, vad tycker ni om det? När klockan var nio ville min syster att jag skulle följa med och köpa godis till henne, för hon skulle tydligen sitta uppe till klockan fem och göra klart något skolarbete. Så då gick jag till konsum med henne, sen tillbringade jag kvällen mest framför tvn. Somnade jättelätt, kändes verkligen skönt. Idag har det gått bra i skolan, okej det gör det ju nästan alltid! Vi gjorde massor, men orkar inte ta upp allt här. jag tänker nog skriva mer ikväll om jag har tid, för just nu måste jag plugga. Har matteprov på onsdag, och SO prov imorgon. Suck.. Jo juste, får absolut inte glömma att gratta Malin och Robert idag som fyller 15. Grattis till er! =)


Kommentarer
malin w

tack ems ;) <3

2009-09-28 @ 17:29:30
URL: http://malintesswestin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!