2/9

hejsan på er alla! idag har det varit en bra skoldag tycker jag, haha men jag börjar uppskatta skolan bara mer och mer för varje dag som går. Kanske beror på att det har blivit så mycket roligare, or what? iaf, vi slutade halv tre, sista timmen hade vi läsning.. ganska tråkigt, men denna gång hann jag iaf läsa typ tjugo sidor jämfört med förra gången, liksom 3 sidor men det var för att man pratade för mycket. Hehe, sen åkte jag iaf hem och nu sitter jag här. Miranda kommer snart och vi ska till parken, yes de har typ en liten tjejkväll så får se om det blir lite ruligt. Jag ska dit om en halv timme typ, och vi ska äta tacos. Hur gött som helst! Nej, nu ska jag svara på ett sms från erik och sen fixa mig lite. Jajuste, imorgon tar jag bort min tandställning och kommer hålla på med det i några timmar så jag har tagit ledigt från skolan. Bästa känslan ever! Pyss på stjärten

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!