4/8

chacha. Idag började jag halv nio, och vi skulle hålla på med värdegrunds arbete i några timmar.. helt okej. Hade idrott och vi körde flaggan, haha so funny stod stilla nästan hela tiden men jag passade ju faktiskt ett slags "fängelse" hehe aja sen skulle jag och Elin till spanskan, vi två har ju fått byta grupp för vi var tvugna, vårt schema körde ihop sig. Haha, men när vi kom dit så höll den gruppen på med några andra pappren som jag och elin inte hade gjort, så hon sa att vi fick ta ledigt den lektionen. Åh, hur skönt som helst så vi slutade en timme tidigare! Wiie, haha jag är inte sugen på mat längre nu när jag har den här plast skenan i munnen.. haha, men får se om det ändrar sig ikväll, ska ju äta pizza då. (; Nej, nu ska jag göra lite annat, tjadå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!