Ahaja

yes, sorry för att jag inte skrev igår. Men har ju faktiskt ett liv utanför bloggen, så jag var upptagen! (; igår hade jag skoldag, tråkiga lektioner but my girls gör dagen roligare. Kommer inte ihåg så jättemycket faktiskt, hehe. På kvällen träffade jag iaf Miranda, och vi gick till tjejkvällen i parken. Fixade våra naglar, det tog fan 3 timmar att fixa allt, men det blev iaf skitsnyggt.. okej, kanske inte på mig men på alla andra! Idag började jag åtta, skoldagen var helt okej, och första gången jag och Elin var på elevens val, hehe vi skulle ha matte. Det var inte kul, om elin ska byta till musik, så ska jag byta till syslöjd eftersom Cassie och Beccie har det! Men tror nästan, eller jag är helt säker på att elin kommer klara musik provet. Imorgon kväll blir det fest hos Rebecca och Elin, yes vi ska fira dom så det kommer säkert bli hur roligt som helst! Rebecca fyllde år idag, Grattis till dig hjärtat. Så imorgon blir det säkert inget bloggande, men det får ni stå ut med. Tänkte kanske att jag kunde ha frågestund, igen!? Eller vad tycker ni? Aja, vi kör på det så svarar jag på era frågor i helgen. Vet inte om ni har några eftersom jag hade frågestund förut också, men det var ju flera månader sedan. (; Aja, vi hörs. Pyss

Rebecca and me!


My girls.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!