älskade fredag

hejsan alla sötnosar! Ja, vad ska man säga? Äntligen fredag. Har ni haft det bra? det har jag iaf haft, mår great! Jag började tjugo över nio idag, och vi hade engelska första timmen. Sen vare Svenska, lunch, idrott och spanska. Härlig dag, speciellt när man vet att det är helg. Ikväll ska jag nog ut en stund, men jag ska iaf ut och springa. Behöver bättre kondition fan (; Imorgon ska jag nog vara med Elin och Rebecca, kanske Cassandra också. My girls, i love us! Idag fyllde också kära syster Elin år, så idag blev hon tonåring. Hihi, det blev massor med kramar och grattar i skolan, vi skulle egentligen ägga henne, men det gick inte så bra.. hon fick iaf en present av mig! Eftersom jag har varit och sovit hos henne mycket, och hon har alltid stöttat mig genom allt, hon är vännen som är värd allt bra här på jorden. Jag älskar dig, min Elin Dahlqvist! ohja, en sak ni kanske inte vet? Igår kväll färgade jag håret, yes lite mörkare. Det blev skitsnyggt! Puss på er


Kommentarer
ellieh :*

Emma Johansson , syster !

Jag älskar dig ;*<33

2009-09-11 @ 22:30:18
URL: http://elliehs.blogg.se/
Anonym

behöver du mig syster, så vet du att du kan

berätta precis vad som helst för mig. Jag

finns här för dig, dygnet runt. <3

2009-09-11 @ 23:23:16
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
Cassandra ♥

Jag äääälskar dig Emma , att bara ha dig i min närhet gör mig glad att se ditt smile på läpparna gör mig lycklig . Gladare person exicterar inte på denne jord. I ♥ U Emma and I'll never stop ! <3333

2009-09-11 @ 23:29:53
URL: http://lovecassandra.blogg.se/
Anonym

åh cassie, i love you too! Den senaste tiden som

har gått har vi bara kommit varandra närmare för

varje dag som går. Det är ni som gör mitt leende,

det är ni som gör min dag! <3

2009-09-11 @ 23:54:17
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!