Dagen

tja sötnosar! idag har det varit chilldag känns det som, eller okej det var skola men det var ganska skönt för idag flöt alla lektioner förbi kändes det som. Haha, ja men jag har varit trött hela dagen, not good.. somnade ju väldigt tidigt igår faktiskt, vid tio och gick upp klockan sex idag. Men ja, tydligen behöver jag mer sömn! Slutade iaf tio över två, och nu är jag hemma och har ätit en macka. Hehe, min mellis u know (; Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske drar ut en stund men måste plugga också! ligger typ efter några sidor i matteboken, så måste göra klart sidorna och börja på diagnos. Igår kväll gick jag till konsum med Winta, hehe jag ville ju ha sällskap! Sen lite senare gick jag runt lite med syster, ja vi ville vara ta det lugnt. Alla vet att jag och Lina står nära varandra, så vi kan berätta nästan vad som helst för varandra, och tänk hon är min syster! Hehe, jämfört med min andra syster Sofia då, ja idag fick jag ett sms av henne när jag var i skolan där det står " du ska köpa tvättmedel, och om ketchupen du spillde igår på min tröja inte går bort, så måste du köpa en ny. " Haha, självklart köper jag inte en ny till henne, no way! Och om jag ska köpa tvättmedel, yes då får hon betala för det! That's my rules. Haha, nej nu ska jag börja plugga lite. goodbye bitches!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!