Elin gästbloggar

Hej emmas blogg
alla borde veta vem jag är
vid det här laget . Hihi , för er
som inte vet så är jag Emmas kompis
Elin . Jaja , Idag åker emma iväg till
vallentuna , och jag skulle hälsa att
hon inte han blogga innan hon åkte .
Honvar ju tvungen att packa och så .
Hon bad mig att skriva på hennes blogg
och snäll som jag är så gör jag självklart
det . Älskar ju min lilla mupp (a)♥ .
Jaja , kanske bloggar jag i emmas
blogg sen igen , beror på om emma
vill att jag ska skrva något eller inte .
Förresten så måste jag bara säga
att alla vet att min Emma är bäst .
Så ni som håller på med henne
får med mig att göra också ;) .
Puss till alla emmas läsare ,
för utom dom som är töntar och
skriver saker som inte är sanna
till Emma :D♥

ELIN DAHLQVIST ÄLSKAR EMMA JOHANSSON NO MATTER WHAT ! ♥
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!