jag svär, jag skulle alltid stannat kvar. men du gav mig ingen chans att visa vad jag ville, så mina känslor för dig är mycket svagare nu. tyvärr, jag skulle inte kunna tänka mig att ta dig tillbaks nu, efter allting du har gjort och sagt, som visade sig vare en hel fet lögn. du har förändrats så jävla mycket, och jag vill bara ha den där killen som jag lärde känna, inte den du är nu. helt ärligt så vet jag inte vem du är längre, och eftersom vi har brytit kontakten så kommer jag nog aldrig få reda på det heller. det sårar mig djupt, men jag försöker leva med det.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!