glädje

brudar, det är ni som har gjort mig såhär glad. Att komma till skolan varje morgon och tänka "yes, ännu en härlig dag med mina älsklingar". Ni har fan gjort så att skolan har blivit något roligt att gå till. För varje dag som har gått, har vi bara kommit varandra närmare. Jag är riktigt glad, och när jag är med er blir man helt crazy! Detta är bara början, tro mig, det kommer mer. Vi har flera år kvar, och våra minnen blir oförglömliga. Jag kan lita på er, och det är verkligen få som jag litar på. Men ni är helt underbara, och er humor får mig att bli grymt lycklig. Har jag er vid min sida, klarar jag allt. Resten struntar jag i.

Elin, Beccie, Cassie och Miranda. Ni är min värld!

Kommentarer
rebecca

du har så rätt det ärbara början på en riktigt bar vänskap. puss! <333333333333

2009-09-12 @ 00:13:18
URL: http://bararebecca.blogg.se/
ellieh :*

du har så rätt , emma .

Det vi har nu är bara en början

på något underbart ! :*

Jag älskar varenda en utav er ,

ni är mitt allt ! <33333

2009-09-12 @ 10:54:44
URL: http://elliehs.blogg.se/
Cassandra

Emma , jag håller med dig helt och hållet.

Jag känner exakt samma som du ♥.

Ni betyder så mycket för mig allihopa , jag har aldrig kännt så hårt band som vi har ! ,

ni är allt älskar varenda minut med er !.

CEMRE together 4 ever ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-09-12 @ 21:34:14
URL: http://lovecassandra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!