godmorgon

hej på er! idag vaknade jag halv sju fixade mig lite och sen åkte jag till medis. Har tandläkaren där, och träffade marie och hennes syster på tbanan så hade sällskap med de en bit. Kom hem för en halv timme sen. Nu har de tagit bort tandställningen i överkäken, och klockan två ska jag dit igen och då tar de bort under käken. Fick också göra lite prover typ eller ska ju ha en sån där bettskena eller vad det heter så de stoppade in den i munnen på mig sen klockan två ska de ha gjort klart den. Känns som att jag har MEGA stora tänder just nu.. haha precis som miranda sa att man skulle känna. :$ Igår gick vi iaf till parken, blev jättemätt på tacos och sen sjöng vi lite singstar. Haha, hur kul som helst ju. Det var inte alls många där, typ åtta st och kände nästan alla. Aja, nu ska jag nog ta något att käka. Hejdå


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!