Hos Elin

tja mina söta läsare! Allt bra med er? med mig är det so good, sitter hos Elin just nu och rebecca är också här. Vi ska snart åka till Farsta och köpa hårfärg till elin, för hon färgade håret igår men tyckte inte att det blev bra så självklart är vi så snälla och ska fixa till det, me and becci! (; Skoldagen var helt okej, eller ja väldigt rolig men jag börjar fan bli orolig på min syn.. liksom, jag börjar se dåligt!? Hjälp, never att jag sätter på mig ett par glasögon. Haha, på matten fick man ju verkligen mycket gjort, not.. det satt en kille vid vårt bord och vi fick honom att byta plats eftersom vi störde honom.. ohmygosh. Men ja, imorgon har vi sovmorgon, och på onsdag också, hur skönt som helst! Me love it. Har  ju pratar lite om tävlingar, så vad tycker ni? Jaja, jag ska iaf göra det. Frågorna kommer lite senare ikväll, senare kan ni ju skicka in svaret till min mail som jag kommer lägga in sen också. Ni kommer självklart vinna något (; Så läs min blogg senare ikväll! Vi hörs, Pyss

Kommentarer
rebecca :*

jajaja, det ska du ha! :D pussssss <33333

2009-09-21 @ 18:19:51
URL: http://bararebecca.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!