i hate it..

okej, nu har jag pluggat klart för min del. Självklart tycker inte de andra i familjen inte det, men so what? Det får gå som det går på provet imorgon, men just nu orkar jag inte plugga helt enkelt. (; Har iaf gjort någon nytta ikväll, gjort spanska läxan klar som vi egentligen har till nästa vecka trorja? Massa plus poäng till mig där! Nu ska jag bara sätta mig framför tv och chilla. Ska tänka på om jag ska ha fler tävlingar eller inte, men som sagt så ska jag tänka på det denna vecka.. Men aja, ha en bra kväll sweeties för nu ska jag ta och äta plommon hihi.

Haha kommer du ihåg den här låten Winta? det var du och jag typ för ett eller två år sedan, och vi stod utanför vårt hus, och en granne som vi var lite rädd för hade på den här låten, och du och jag ställer oss utanför hans fönster och börjar dansa och sjunga till den. Sen kollar han ut i fönstret och står halvnaken? Det var minnen det hjärtat! Jag minns det fortfarande som om det vore igår (;


Kommentarer
Minela & Hilo

din blogg är sjukt bra :)

2009-09-28 @ 20:55:35
URL: http://afrikaner.blogg.se/
Anonym

tack sötnosar! Eran är också det (:

2009-09-29 @ 17:42:10
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!