it's gone

yes, hela tandställningen är borta nu, riktigt skönt men lite jobbigt att ha den här bettskenan. Jag ska ha den dygnet runt den senaste tiden.. men efter ett tag ska jag bara använda den på nätterna. Det är ganska jobbigt att ha saker i munnen hela tiden, men ja den ska försvinna om fyra år. Suck! Aja, imorgon går jag till skolan och ska väl försöka plugga lite nu om det går. Har bara engelska boken hemma, så smart som jag är så kan bara plugga på glosorna. jaja, jag får ta hem de andra böckerna imorgon och göra klart allting under helgen. Chao Amigos!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!