kväll

hej sötnosar! Kom hem vid halv sju. Haha, min granne har tydligen fest igen, och gissa vilken låt som de lyssnar på typ högsta volym? Yes, min favorit låt "Sexy bitch". Sitter och diggar här nu, ohyeah. Han har fest varje helg typ, fan fjortisfylla. Aja, jag har inte ätit godis eller chips på en hel vecka, igår köpte mami hem chips men jag har verkligen tappat suget för det! Och godis, nej jag är inte sugen på det heller. Nu frågar min mamma "Vill du ha cola? Vatten? Mjölk? Chips?" nejnejnejnej, jag har ingen smak för det längre. Men det är väl något bra trorja? Kanske inte äter sånt på flera veckor, kanske blir en nyttigare emma? Just nu känns det iaf som att jag kommer att bli det, tack vare den här plast skenan som jag har i munnen dygnet runt. Kan ju knappt äta med den. Fyfan, nu dricker jag ett stort glas vatten för er som vill veta. Men åt faktiskt tårta hemma hos Elin idag. Skitgod! Ska fortsätta lyssna på älskade musik, Ciao.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!