kväll

yes, jag skrev ju att jag skulle ta ett bad efter middagen, men istället gick jag ut med Winta en stund, och jag var osminkad, bulle i håret och skoltröjan. det trodde ni väl inte att jag kunde vara? Haha men det var riktigt skönt. Var väldigt skönt att prata med henne, min käre vän och jag pratade om precis allting nästan, och det behövde vi. Det är bara så skönt att ha en vän som henne! love you soulmate. Kom hem vid halv åtta och då tog jag mig faktiskt en dusch. Så nu sitter jag här, med nytvättat hår och känner mig hot and spicy, liksom så fräsch! hihi, ohja i know.. designen måste fixas! Men tror nog att Elin kan fixa den åt mig eftersom jag absolut inte är någon höjdare på sånt. Aja, säger godnatt redan nu eftersom detta blir sista inlägget för idag. Pusshej


haha här är vi, winta och jag för typ 2-3 år sedan om
inte mer !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!