lalala..

idag hade jag matteprov, gick väl sådär. Men whatever, alla vet att jag inte är någon höjdare på det, hehe. Brandalarmet gick två gånger också, när vi egentligen skulle ha spanska. Men nope den blev inställd då eftersom det var rök i just den korridoren. Efter det hade vi iaf läsning, hihi so fun.. *not* Slutade tio över två, fick se skolfotot också, ugly emma. Haha, kom hem sen och då chillade jag en stund bara. Sen gick jag upp till syrrans lägenhet, lämnade cigg fast var tvungen att lämna de i brevlådan eftersom hon icke var hemma. Mums, till middag blev det pannkaka! I love it, ingen tveka där minsann. Imorgon börjar jag åtta, skoldagen blir säkert helt okej. Har ingen musik, buhu.. nejmen det är ganska skönt faktiskt! Nej nu ska lilla ems titta på tv, juste fick en ny tv att pappa idag. Tack så j*vla mycket dadi. Ska sätta mig framför min nya söta tv nu.. =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!