Min dag med underbara bästavän

tja cuties! Allt bra med er? med mig är det iaf jättebra, mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår. Jag vaknade runt tio och började fixa mig, sen tog jag bussen och min vän Nathalie satt på bussen också. Har inte träffat henne på hundra år känns det som.. men det var iaf jättetrevligt att få prata med henne! Sen gick hon av för hon skulle till sin syster, och då gick Marie på. Hehe så vi åkte till Farsta och hade det riktigt skoj. jag köpte ett par svarta leggins och örhängen. Me like them, men tror att det ena örhänget redan börjar gå sönder? Buhu :( Tänkte iaf skriva mer om tävlingen ikväll, och då får ni veta vinnaren också! juste, imorgon ska jag färga håret igen.. mörkare önska mig lycka till. Pyss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!