Överpopulär

tja igen, nu kan jag skriva lite om hur dagen har sett ut. Den började med att jag vaknade kvart i sex. Suck! Men fixade mig, och sen åkte jag till skolan. Vi hade So första timmen, och jag hade värsta huvudvärken. Men som tur vad behövde vi inte jobba, vi skulle bara lyssna på läraren som pratade om stenar? Yeah right, jag lärde mig ju verkligen mycket..*Öh*. Sen hade vi ett långt NO pass, men det gick väl bra förutom att läraren skrek som fan då, sometimes is my clase crazy. Aja, sen åt vi lunch, idrott, håltimme och slöjd. På idrotten sprang vi slingan, haha men jag kom in på exakt samma tid som förra gången. På slöjden fortsatte jag jobba med en frukostbricka typ, och jag blir nog klar nästa gång. Kom på att min pall som jag gjorde innan sommarlovet är kvar hemma hos Elin. Haha, hon tog med sig den hem förut, och jag har glömt att den är där. Får väl se till att ta hem den någon dag. Nej, nu ska jag nog bara sitta och ta det lugnt en stund, slänger in ett par bilder från igår. Ciao



Kommentarer
rebecca

haha, jag e ju bara för snygg.:p pusss! :* <33

2009-09-15 @ 18:14:30
URL: http://bararebecca.blogg.se/
Anonym

Yes, det är du! (;

2009-09-15 @ 18:23:53
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!