Party

chacha! igår var festen, så j*vla bra! Fart all the time. Det blev massa bilder och videosar. Vi åt tacos där och det var skitgott, sedan blev det massor med annat gött också. Tack för en jättegalen kväll brudar! Denna fest slår allas. (; Jag vaknade vid kvart över elva och hade jätteont i huvudet och min röst var hes. Kanske för att man skrek hela tiden? Haha. Men jag fixade mig lite och träffade Winta! Så jag har varit ute med henne hela dagen, och har haft ont i nacken, kan nästan inte böja den bakåt.. fyfan. Men vi gick iaf till Farsta för jag skulle köpa en sak, och sen gick vi hem och gick typ 1 mil fan!? Haha, okej kanske inte en mil då men det kändes som det.. Vi satte oss på en bänk utanför mitt hus, mitt i solen. Det var ju så härligt sommarväder idag. Me like! det kom två små snorungar till oss som började prata med oss, haha de var typ åtta och fyra år? Men ja, riktigt käftiga var de ialla fall. Men whatever, jag fick d-a-m-p så jag började säga massa saker till de, och skrek, fyfan vad jag hatar ouppfostrade barn. Usch. Kom hem sen och då åt jag lite, snart blire godistime. Så ska sätta mig framför tvn med systrarna och käka godis. Mamsen är inte hemma, hon sover borta så det blir bara vi. Aja, jag skriver nog mer ikväll eller imorgon. Har inga bilder från festen än, men när jag får de lägger jag ut de direkt på bloggen. Kanske lägger in lite videosar, för de har jag minsann. Men vi hörs. Pussar 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!