raderar allt

jag har redan börjat raderat minnen nu, jag raderar ditt nummer nu, jag kastar alla kort på dig, jag river ut alla sidor som jag har skrivit om dig i dagboken som jag skrev i för ett år sedan, jag raderar låten som jag gjorde till dig och ska se till att de som har den raderar den också, så jag slipper höra den. jag lämnar dig helt. att se dig ute plågar mig, det gör smärtan av saknad bara värre. tänk, jag har inte kommit över dig än, fattar inte varför, du har ju svikit mig så många gånger och det är du som har sårat mig djupt och gjort att jag har känt mig värdelös, jag har tilloch med trott att jag vart ett stort misstag i livet pga dig? Fatta, du förändrade hela mitt liv, det var som att du var mitt liv. jag lämnar allt gammalt bakom mig nu, och börjar på nytt. Allt ska raderas, vill inte ha ett enda minne kvar av dig. du kan inte komma till mig när du vill, för jag kommer aldrig kunna tro på det du säger mer. Jag trodde du var den "perfekta", men det visade sig att du var precis som alla andra! Låten stämmer in på pricken.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!