snart sovdags..

tja alla! ikväll gick jag faktiskt ut, med Marie. Har inte träffat henne på typ två veckor.. men nu är allt bra igen och man mår toppen med henne vid sidan! Vi gjorde massor ute, haha och tog bilder ofc. Sen satte vid oss på en stor gunga, typ kina gunga eller vad den heter.. och det kom några småttingar som ville gunga, marie ba: kom hit och sätt er med oss! Så de kom och satt sig, medans jag gick av och gjorde fart. Haha, sen var de lite rädda att gå hem för att de hade blivit ganska mörkt, så vi följde med de en bit. Marie började dra någon historia om någon mördare, och de blev jätterädda. Sen när vi går upp för en liten trappa och går genom en park var det några killar som satt och rökte vattenpipa. Haha co0lingar. Nej men, jag funderar faktiskt på att ha en liten tävling här på bloggen, Eller vad tycker ni? jag ska tänka på det under natten, sen skriver jag mer imorgon. Nästa helg ska jag och john hitta på något, kanske se på bio. Mys! Men aja, Ha en bra kväll nu så hörs vi imorn. Ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!