yeah

idag började jag åtta, like always! Aja, det var väl good där, min klass är helt störd. Haha, fan så schöön! Vi hade idrott, men jag var icke med. Så skulle egentligen stå och hjälpa till de som skulle ha lite friidrott, men liksom nästan hela klassen sprang slingan och det var bara några få som stannade kvar vid mig och de andra brudarna, så vi stack in till omklädningsrummet och började fixa oss lite! Jag plattade håret, eftersom det hade blivit jättefult. Haha, men sen var man hot and spicy liksom inför skolfotot! Haha, ja ungefär då. Tror det blev ganska okej, eller hoppas iaf det! Men vi får väl se, fotot på bara mig ensam kommer väl se ut som en mosad potatis. Men på NO hade vi prov, själv tycker jag att det gick väldigt bra! Jaja, jag kanske skriver mer ikväll. Kisses /E

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!