14 april

sorry, bloggar knappt längre. Men äsch, ni vet bloggtorka? Igår hade jag utvecklingssamtal och det gick bra (Y) Okej trodde inte det skulle gå dåligt heller måste bara ta mer ansvar..med allt. Haha men aja, idag har ialla fall inte gjort så mycket. Skolan och så, det enda tråkiga som man gör under dagarna. Men jag svär, mår bäst när jag är där, bara för att de närmaste är helt jävla sjuka och gör en på sånt bra humör exakt varje dag! Tur att man har dessa vänner =) Nu ska jag göra lite annat.. hm nej okej egentligen ingenting men ska fixa lite och trixa med kaninen som vi passar. Haha den är exakt som en hund, springer runt med ett litet gossedjur i munnen och vill att man ska springa och då springer den efter. Vilken härlig sysselsättning! Haha jaja, man har ialla fall inte tråkigt..Nej men snart kommer hans matte hit, så nu ska jag vara snäll och låtsas som jag har lekt med den massor.. I love games! Gud vilken fjant jag känner mig som nu, sååå seriös. Byebye!

Bbra bild! Haha man ser ju hela mig och malin :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!