3e april

hello, sitter och sminkar mig just nu. Ska snart dra till Farsta med eila, eller ja när vi blir klara hehe. Får se när det blir då :) Lyssnar på bra musik, yeeei. Juste, igår gick jag en aslång promenad typ. Men det är ju nyttigt! även fast jag hade värsta huvudvärken och senare under kvällen trodde jag seriöst att jag skulle spy. Men mådde mycket bättre när jag fick sova lite och idag mår jag GREAT! Ska leta och se om jag hittar några fina ljusa jeansleggins.. hm undra om jag ens passar i det? Har ju inte ett par enda som är ljusa. Men vi får se. bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!