6e april

helllloooo! fan ingen kan gissa vad jag gjorde uppe imorse vid halv åtta? Jag skulle till tandläkaren. Åh så jäkla tidigt under lovet ju, men ah men det var iaf jobbigt att ta sig dit till medis. Först satt jag på tuben som strax blev inställd pga en olycka i Farsta c, och då gick jag till sånna där ersättningsbussar. Men tror ni någon bussjävel kom eller? Nääh fick vänta i 20 minuter typ. Men sen fick man åka med den till gubbis och ta tuben därifrån. Vilket jävla tjat. Men iaf, kom 30 minuter försent till läkaren fast de skulle bara kolla. Såg ju bra ut hehe. Sen kom jag hem vid elva och gick en rätt lång promenad med Sofia. Juste igår var jag med Winta en stund, och sen träffade jag marie och vi gick promenad till trångsund. Men nu måste jag ruuuusa, ska möta marie och sedan till Farsta! Pusshej <3


igår, haha skrattar fan åt dom här 2 bilderna :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!