Brunett så hett.. tralala


hello cuties! Har inte skrivit men har varit upptagen. Men nu kommer det lite om helgen då..

I fredags mötte jag robert vid åtta, åkte till hökis och mötte elin och becca. Sen köpte vi lite saker och fixade lite, hehe drog ut och mötte några andra från skolan. Inte så jättekul precis, men det blev det senare. Haha och sen sov joar och robin hos elin och ja, öhm det blev en lång natt med mycket skratt och "konstiga" händelser. Haha! Tror vi somnade runt halv fem..

Lördag: Alla vaknade, ja ofc sen städade vi ett tag.. Åkte hem runt 4 och åkte vid åtta till gubbis och gjorde en sak..Haha.

Idag åkte jag, elin och becca till stan! Köpte lite saker som jag kommer visa. Köpte också 2 förpackningar hårfärg, och ja rubriken säger ju allt. Nu är jag brunett igen =) Men tycker det passar bäst på mig! Men måste köpa mer hårfärg imorgon till löshåret också. Nu ska jag se på Ballar av stål. Så vi hörs imorgon!


Det jag fick med mig hem idag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!