Centrum

tjaaaaaa! hehe idag vaknade jag lite över ett(!?) Så fick passa på att skynda mig lite och så eftersom jag skulle träffa Marie. Men ah, jag mötte henne där i Farsta för sov ju där i natt. Men vi åt på vårt ställe *hihi* och jag köpte ett par ljusa jeansleggins. Äntligen hittat några som passar på mig..och jag ser inte kortare ut (y) Kom nyss hem eller för 30 minuter sen och ska bara ta det lugnt. Är rätt trött även fast jag har fått 11 timmars sömn.. Men aja, ska ta något att äta och sen ska jag se om Winta vill ta en sväng ut. Najs väder idag också ju -.-


jeansleggins jag fick med hem, bikbok 199:-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!