Chill

ja, hej på er alla.. Har inte skrivit så mycket, men äsch orkar inte. Igår efter skolan stannade jag kvar med becca, elin, eric, aleks och nemo. Sen gick vi hem till elin och hade skoj.. :$ Och idag började jag nio och hade någon författare som pratade med oss en timme ungefär.. Fast det var faktiskt inte så tråkigt som alla trodde det skulla vara. Haha slutade vid två och strax jag äta, sen hoppa in i duschen och börja fixa mig. Ikväll blire chill med elin, becca, J och R. (; Ska sova hos Elin också.. om vi ens kommer få någon sömn det vill säga. Haha vi hörs imorgon, eller ja det beror väl på.. hihi shit måste fixa min textstil också så jääävla ful uhhhh. Aja, ha det bra för själv kommer jag ha det bäst. bye sweeties!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!