En dag kvar

hello sunshines! Allt bra med er? Med mig är det stråååålande. Juste, igårkväll mötte jag becca och hon följde med mig och solade. Sen åkte vi hem till mig.. Haha och skoldagen har varit BRA, eller nja men det är det ju nästan alltid. Sen slutade vi lite tidigare *hehe* och då gick jag, becca, nemo och jesper hem till mig. Hade jätteskoj! hihih :$ Sen kom jimmie också, fast alla gick för en halvtimme sen ungefär. Nu ska jag göra lite annat, eller bara chilla framför tvn och vänta tills alla andra i familjen kommer hem. Måste få i mig något att äta.. haha. Och imorgon är det valborg! Betyder alltså att becca sover över här och vi ska ut och röja lite med några fler. Hur jäkla najs som helst ju, längtar! Sha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!