i don't feel good

hm, ska försöka sova redan nu.. Fan också har missat halva "Ballar av stål". Mitt jävla favoritprogram.. Fanfanfan. Imorgon är det skola, känns inte alls som det. Säkert nog för att den här dagen har varit hemskt jobbig. Har tagit värktabletter mot huvudet för det gör så jäkla ont. Nej, den här dagen har varit usel. Min älskling är borta :( Ingen som låter om kvällarna nu, hur fan ska jag orka med att inte höra något alls i mitt rum!? Kommer inte ens kunna sova.. Får se om jag ens orkar blogga imorgon, vettefan. This sucks! Aja, hejdå. Hoppas på att jag mår bättre om några dagar, trots att saknaden av henne aldrig kommer försvinna..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!