Kvällstid

hejsan! Jo, jag och marie åkte till Farsta C, åt på donken vilket vi inte har gjort på 4 månader kom vi och tänka på idag. Yeah! usch gillar inte det där stället, huh bk here we goooo.. jomen ungefär så ligger det till. Hehe köpte också ett gulligt diadem, rosa med en rosett på barnavdelningen at h&m. Liiite barsnlig hihih, but i love it. Nej gud så seriös jag känner mig nu. Men sen gick vi ut och joggade, höhö. Duktiga visst? Aja, drog hem och hämtade lite saker plus tog på mig en jacka som jag inte har haft under hela dagen..bara kofta. Gick hit till min syster som jag är hos just nu. Vi sprang till affären eftersom den skulle stängas om 10 minuter och vi behövde gooooodsaker! Sen såg vi på liter filmer och så :) Men nu ska jag inte blogga mer för idag, ha det bra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!