Let's go!

godmorgon sötnosar! Har ni sovit gott? Vi låg och kollade på någon film som vi båda somnade i typ mitten av den. Hihi så när vi vaknade har vi sett klart på den, ni vet bring it on. Är typ den enda som aldrig har sett hela den filmen. Haha så nu har jag gjort det! Vet inte riktigt när vi vaknade men inte så sent ialla fall. =) Nu har vi nästan fixat oss klart, och snart ska vi ut och möta upp elin, gabbie, eric och aleks. Vi hittar säkert på något skoj. Senare ikväll tror jag att jag skulle träffa my sweetie.. eller i hope so (a) Nej, nu ska jag ta mig och bli klar. Vi hörs sålänge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!