Lyckopiller

hello broes and hoes! Haha, idag vare skola och det har varit rätt BRA faktiskt. Fast det är det ju nästan alltid.. hihi. Hm fast lektionerna var tråkiga, men jag och becca satt typ och garvade under hela SO-lektionen. Vettefan åt vad, men massa närbilder som hon tog på mig.. haha usch! Slutade vid tjugo över ett och åkte till Farsta c, sewas följde med mig och köpte hårfärg. Och nu har jag färgat klart mitt löshår också fick göra om det igen eftersom det behövdes vara färg kvar längre. Men nu är jag äntligen nöjd! Ska hitta på något annat nu, skulle egentligen ut på promenad men tror inte jag orkar.. Haha ska nog äta jordgubbar istället. Åh fyfan vad gott! Tjadå =)


Min nya hårfärg.. love! (a)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!