Min älskade syster


fuck off alla jävla bitches! När jag lyssnar på den här låten finns det bara en person som kommer upp i mitt huvud direkt - Winta. Och då väcks massa minnen upp och alla underbara stunder vi har delat tillsammans. Jag måste ordna det här, för i sommar vill jag dela allt med dig. Vill fortsätta med allt trams vi höll på med förut, haha alla sköna saker vi gjorde. Alla människor vi var ute med varje kväll, och under dagarna då vi två gick runt ute och bara luffade runt. Sen på kvällarna kom alla ut och vi alla umgicks i flera timmar! Allt vi gjorde tillsammans, fan vad sköna vi var! Jag saknar dig massor gumman =) Du var min bästavän, och jag kan säga att det är du fortfarande. Även om vi inte ses så ofta längre så är du den som vet mest om mig. Och jag berättar fortfarande allt för dig. Men vi ska ta mig fan återuppleva allt i sommar! Det ska vi, och det har vi lovat varann. I love you so much <3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!