Not so late

hejhopp. Okej tänkte berätta lite om helgen eftersom jag inte har gjort det än.. Men jag sov ju hos rebecca i fredags. Var ute med några, sen på lördag gick vi ut och träffade elin, gabbie, eric och aleks. Hade sååå jävla kul! Dom alla är verkligen glädjespridare =) Man blir så glad att vara med dom. Så jag åkte hem vid halv åtta ungefär. Skoldagarna har väl varit rätt bra, och igår när vi slutade följde becca med mig hem =) Vi hade jättekul! Me och myyyy sister. Hihi gjorde lite secrets, eller nja.. men inget ni får veta! och i helgen har vi planer också, vi två och elin och två till. Blir säkert asnajs, hihi. Nu ska jag svara för rebecca ringer! Pusssar sweeties

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!