Pissväder

åhfyfan! Har ni sett vädret? blev så jäkla arg när jag vaknade och såg det. Haha aja, dags att ta på sig vinterjackan och grejer igen då. Usch! Jag som gick med en tjocktröja ute igår bara och tilloch med på kvällen vid halv tio, hehe ville ju tro att sommaren började närma sig.. Men aja, idag vaknade jag runt tio och hade planerat att ta en morgonpromenad men sket i det sen. Har ialla fall fixat mig klart nu, och sen ska jag träffa Winta. :) Får se vad vi hittar på, hm.. och lite senare ikväll blire gucci-MUCCIE-prada-prada. Ja, vi alla fattar väl att det är marie jag talar om? Haha aja, byebye


Kommentarer
Lina

jag är verkligen född till frisör visst ;)

2010-04-06 @ 23:56:52
emma

mjo, men det är sant du är ju det! :D

2010-04-07 @ 00:13:32
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!