Sååå trevligt

äntligen är det lov! yes, and one BIG thing har gått i ras. Men whatever, den planen får hända nån dag under lovet eller om två veckor. Eftersom mamma fortfarande är sur. Hahah jamen nu orkar jag inte bry mig, idag har dagen varit TOPPEN! Har fått höra av en vän att när någon går förbi mig hälsar de alltid eller nja, säger något helknäppt. Så jag gick och tänkte på det hela dagen, och det är fan sant! Så sött, hihi för alla är konstiga. Fick massage på lunchen av nemo? Fast tyvärr var det verkligen inte skönt. Haha och han ska tydligen byta till vår klass efter lovet.. hm men iaf så har jag prövat på 2 språk idag. Franska och italienska, very good! okej det där var engelska men lärde mig faktiskt liiite under 40 minuter. Hihi slutade 20 över ett och nu är jag hemma! Planerna för ikväll är att träffa eila en stund om nån timme ska bara få nåt i magen först hihi, sen lite senare ikväll kanske jag drar ut med några. Men ah, vi hörs senare maybe :D


just nu - såhär ser man ut. Uppsatt hår oxå hihi


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!