Shake it

jamen hej där. Haft en bra dag? det har väl jag haft, eller nja men helt OK. Hade matteprov också, gick rätt dåligt. Haha men kanske inte så konstigt, sen vi började med det här kapitlet har jag bara gjort 7 tal. Jo asbra emma! Min skolgång ser ljuuuuus ut =) Fattade verkligen 0000 på det där provet. Usch men slutade tidigt eller vi fick håltimme och efter det hade jag egentligen en lektion kvar fast drog hem innan. Har varit trött hela dagen som vanligt. Men snart ska jag åka och sola om det inte börjar regna.. Hm aja måste ju bättra på lite med brännan så det blir en 25-minutare! Även fast man ska åka utomlands om bara någon månad hihi (a)


Kommentarer
♥Gabbie♥

Var ska du :O ♥

2010-04-28 @ 18:13:51
URL: http://gaabbiiieh.blogg.se/
Anonym

Till spanien! =)<3

2010-05-01 @ 20:47:28
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!