Tralalala

sitter hos Lina just nu, och ska sova här :) Har läst lite bloggar och kollat på bella&tyra showen. Sen har jag inte gjort så mycket annat. Jo juste, har läst några jättegamla bloggar, ja folk som inte bloggar längre eller har nya. Hittade en del bilder på moi och några hihi. En del är minnen, önskar allt vore som det var förut. Verkar som att ju äldre man blir, desto mer börjar man inse vilka som är bra för er. Har tröttnat på dom flesta känns det som, liksom ingen är "äkta" längre. Finns några som jag håller mig nära, försöker bara hålla dom kvar nu. Allt bara flyter iväg. Har aldrig tänkt såhär förut but - life is hard. Något man bara har börjar fattat nu. ÅÅÅhh vill ha tillbaka alla gamla goda tider, alla sköna vänner som man hade jämnt och ständigt runt omkring sig. Spola tillbaka allt, så vore jag mycket lyckligare. Ska färga håret svart, rita massa svarta saker i ansiktet med kajal och vara ensam resten av livet i ett mörkt litet rum. *ironiiiiisk* Men ah, vet inte varför jag skrev det här, men något som känns jobbigt just nu. Bry er eller inte, detta är mest för mig själv. Jag bättrar med tiden. Chao

Tiden då man mådde som bäst.
Gammal bild - Natalie & Jag. <3


Kommentarer
Natalie

<3

2010-04-10 @ 17:56:59
URL: http://nehmagnusson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!