Vila i frid min älskade Ronja

Jag har haft dig i 6 år nu. Den enda som jag berättade allt för, den jag grät med i famnen när jag mådde som sämst. Den jag kunde mysa med när jag var trött, den jag blev väckt av på morgonen. Den som alltid hoppade upp i min säng för att bli klappad och omtyckt. Den jag har skrikit åt när jag blivit sur, den jag har gråtit hos när det har varit problem. Efter bara några månder när jag fick dig hade vi problem här hemma. Första gången jag ringde polisen satt jag i mitt rum tillsammans med dig och grät med dig i min famn. Du var den enda som visste allt. Idag lämnade du oss, du betydde otroligt mycket för hela familjen. Även fast du "bara" är en kanin, så älskar jag dig mest! Du vet allt som ingen annan vet, som jag heller inte kommer berätta för någon. Ingen kan förstå hur tomt det känns utan dig. När vi tog bort din bur, alla saker som du haft och lekt med. Det gjorde så jävla ont. Hoppas du mår bäst där uppe nu! Vi alla saknar dig redan så mycket. Vi älskar dig älskling. Vila i frid <3


Kommentarer
♥Gabbie♥

R.I.P RONJA :'( STACKARS DEJJ EMMPIE:*♥♥♥



MISS U!!

2010-04-20 @ 11:13:45
URL: http://gaabbiiieh.blogg.se/
bella

fett syyyndd stackars dig !

aboow ja fattar hur svårt det e ! <3

2010-04-21 @ 20:40:33
URL: http://blatteh.blogg.se/
Natalie

r.i.p <3

2010-04-23 @ 15:41:57
URL: http://nehmagnusson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!