YEEEY

hihi statistiken bara ökar för varje dag som går.. fortsätt så (a) iaf, drog ut med eila och gick en ganska lång promenad. Men det är ju fett bra, och skönt väder också. Men ska chilla nu och se på tv om det ens finns något bra.. hm annars får jag sätta på nån film! Hörs imorn och då får vi se vad jag hittar på för skoj :) Har iaf en sak planerad, och det är att åka ut och leta efter en skinnjacka under dagen. Hoppashoppas jag hittar någon fin som jag passar i.. Aja lite senare ska jag nog träffa eila igen hihi sötisen pussss :D

Slänger in lite bilder nu bara, bye!


höhö jag skrattade på nästan varje bild..såå oseriös ju :d


där vi gick på promenaden.

haha men ah snyggggg

och här har vi Eila! :)<3


Kommentarer
Natalie

Nej men. Emma måste prata med dig :)

2010-04-02 @ 13:17:39
Anonym

jaha, okej.. :)

2010-04-02 @ 13:25:21
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!