10e juli


Godmorgon! Okej klockan är över ett men det finns säkert någon där ute som vaknade nyss..Hehe aja, skrev inget igårkväll men jag var ute med några. Winta, Amanda och lite fler.. Hm, lite knas men äsch det var bara så omoget. Två killar (som vi vet vilka de är) men orkar inte ta upp namnen här, inte nödvändigt haha.. Ahmen en av dom kom från no where och slog dennis. Sen skrek dom lite saker åt några, och när alla skulle hem och jag också går, då kommer ccccccccp ***** Hahahah säkert alla vet vem det är eftersom han kallas cp innan sitt namn :) och kastar bär i mitt huvud, jävla äckliga fittunge. Så skrek som jag inte gjort på länge, haha. Aja, idag ska jag vara med Winta och Amanda. Som vanligt, men det är mys. Vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!