13e juli


Hejhopp, kom nyss hem. Har vart ute med Winta och Amanda, och vi har ju alltid så kul :p Och dom har flätat hela mitt hår igen, och denna gång med snoddar så dom sitter kvar. Imorgon kommer jag ha lockar, därför jag har såhär. Men det är gryyyymt najs. Aja, innan det var jag med Gabbie. Var lite i Farsta, men sen drog vi till gubbis. Var där lite och snackade, men nu är allt bra och det är gr8. Men nu ska jag göra lite annat, är hemma rätt tidigt för första gången på några månader. Känns konstigt men alla var tvugna att gå hem pga olika anledningar. Haha var kanske ute lite för länge igår eller jag vet inte? Men jaja, hörs imorgon! =)


Langar s333xi pose HAHA..i förrigår tror jag med Winta, Amanda, Dennis och Nader.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!