14e juli


Godmorgon! Okej lite sent kanske men whatever. Jag vaknade för mindre än en timme sen.. Lyckat. Men det är bra, är inte trött nu iallafall. Har fixat mig lite eller nja men ska ta ut flätorna nu, det tar väl sin tid.. Haha nejmen så små och så många :) Aja, klockan två ska jag träffa Winta och då plingar vi på Amanda. Griseknoen sitter säkert och läser böcker som hon alltid gör när vi kommer till henne. Hahah så söt! Men aja, nu ska jag fortsätta lite med det jag håller på med. Huh och imorgon har jag planerat att färga håret. Najsnajs, Natalie ska kanske hjälpa mig :) Aja, C-YA


shit vilken gammal bild.. :')


Kommentarer
♥Gabbie♥

Villken färg :) ? ♥

2010-07-14 @ 14:51:09
URL: http://dendaragabbie.blogg.se/
Anonym

Mörkbrunt typ <3

2010-07-14 @ 23:08:26
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!