16e juli


Yes, igår badade jag i stortsett hela dagen med Winta och Amanda. Sen kom dennis, christian, christoffer, nader, filippa och några fler. Men det var sjukt kul, och dom skulle ju självklart börja fiska sen och dom fick fan upp fisk på direkten. Fast såna där småttingar, som christoffer envisades om att han ville ta hem. Fast vi kastade ändå i dom sen, haha. Men efter vi badat färgade jag håret eller ah natalie hjälpte mig. Så nu har jag fett mörkt hår, men det är najs. Typ svart :) Ah och sen gick jag ut och träffade Winta och Amanda igen, och sen kom estela och tracy också så vi lallade runt lite. Pratade om allt möjligt med det är nyttigt. Haha idag hade jag, amanda, winta, emma och lollo tänkt att bada men jag och winta vaknade nyligen eller okej för en timme sen typ. Men aja, vi ska iallafall inte bada och det verkar ju vara molning ibland. Så ska träffa Winta och Amanda vid två, och nu ska jag fixa mig lite. Har fått massa pengar för att göra massa sysslor här hemma, eller okej bara dammsuga med det gillar vi. Så ska sätta igång nu så jag kommer ut nån gång. Bye


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!